Poptávka služeb Zákaznický účet

JDETE NA PŘEPÁŽKU? JDETE NA POKLADNU? NEMUSÍTE!

Pohodlně, rychle, jednoduše a bezpečně bez nutnosti osobní návštěvy a v čase podle svých potřeb mohou zákazníci vyřídit požadovanou agendu z oblasti vodního hospodářství.

Pomocí elektronických nástrojů komunikace zákazníci mohou:

  • Bezkontaktně uzavřít Smlouvu o dodávce vody a o odvádění odpadních vod a změnit smluvní údaje prostřednictvím el. formulářů, aktivních formulářů z internetu a Zákaznického účtu.
  • Faktury za vodné a stočné si nechat zasílat na e-mail elektronicky jako přílohu e-mailu.
  • Platby za vodné a stočné provádět bezkontaktně prostřednictvím QR kódu, on-line platební brány.
  • Spravovat odběrné místo/odběrná místa prostřednictvím Zákaznického účtu.
  • Kontrolovat aktuální i historickou spotřebu vody prostřednictvím portálu chytrého měření, přístup k datům je zajištěn prostřednictvím Zákaznického účtu.
  • Požádat o zasílání upozornění na nestandardní spotřebu vody (elektronicky zasílaná zpráva na e-mail zákazníka).
  • Poptávat ostatní práce a služby společnosti prostřednictvím el. poptávkového formuláře.
  • Žádat o technické vyjádření (elektronické podání žádosti a následné zaslání vyjádření na e-mail zákazníka)
  • Získávat informace o společnosti (www.ovak.cz, https://www.facebook.com/ovak.cz , Instagram, elektronicky zasílaný Newsletter na e-mail)
  • Vyřídit požadavky, podněty a dotazy také telefonicky prostřednictvím zákaznické linky 848 100 700 nebo písemnou formou zaslanou e-mailem info@ovak.cz, datovou schránkou číslo: n8ccgg9 či dopisem na adresu OVAK a.s., Nádražní 3114/28, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava.