Nový spot Neplýtvejte vodou aneb Proč je důležité si zažádat o upozornění na únik vody se službou Chytrého měření
![](/data/storage/thumbs/1920x350-scalecrop/InstagSM_vanoce1080x1080_rg.jpg)
Další tip, jak ušetřit nejen vaše peníze, ale také drahocenné vodní zdroje, vám názorně vysvětlí OVAK nový spot Neplýtvejte vodou, zaměřený na aktivaci upozornění služby Chytrého měření.
O jaké druhy upozornění Chytrého měření si je možné požádat?
Zákazník OVAK se zákaznickým účtem si může požádat o 2 druhy upozornění, a to buď společně, nebo jen 1 z nich.
- Upozornění na únik vody - nepřetržitě sleduje spotřebu vody a denně vyhodnocuje poslední 24hodinové období měření. V případě, že v tomto sledovaném období není alespoň po dobu 5 minut dosažena nulová spotřeba vody, je zákazníkovi zasláno upozornění na tento stav. Může se jednat o protékající toalety, pojistný ventil bojleru aj.
- Upozornění na nadměrnou spotřebu - porovnává naměřenou denní spotřebu vody s definovanou maximální výší spotřeby v litrech za den. Maximální výši spotřeby v litrech za den si určí zákazník. Pokud je tato výše překročena, zákazníkovi je zasláno upozornění na tento stav. Může se jednat o poruchu na vnitřních rozvodech vody.
Jak na to?
Požádejte si o zasílání upozornění vyplněním formuláře “Žádost o aktivaci upozornění”, který najdete na www.ovak.cz nebo v sídle naší společnosti: Nádražní 3114/28, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, případně vám také rádi poradíme na naší zákaznické lince 848 100 700.
Zasílání upozornění je ZDARMA.
Nabídka platí pro Ostravu a zákazníky OVAK.
Každá kapka se počítá!
Šetřeme přírodu a buďme SMART! 💚
Častou příčinou zbytečně vysoké spotřeby vody bývá závada na splachovači toalety.
Věděli jste, že až 219 000 litrů vody ročně se vyplýtvá protékajícím záchodem?
Podívejte se!