Poptávka služeb Zákaznický účet

Odstávky vody s minimálním dopadem na zákazníky díky moderním technologiím

Opravy infrastruktury jsou nezbytné pro její správné fungování, a to platí nejen pro silnice, ale i pro vodohospodářský majetek.

OVAK si je vědom, že odstávky vody mohou být pro zákazníky nepříjemné, a proto klade důraz na jejich co nejrychlejší a nejefektivnější řešení.

V případě plánovaných odstávek i havarijních zásahů se snažíme minimalizovat dopad na odběratele. Pokud to technické podmínky dovolí, je voda přesměrována manipulací s uzávěry na vodovodní síti. Pokud to možné není, je zajištěno náhradní zásobování pitnou vodou prostřednictvím pojízdných autocisteren a statických kontejnerů.

Zákazníci mají k dispozici webovou sekci „Hlášení poruch a odstávky vody“, kde najdou aktuální informace o odstávkách. Díky nové modulární části geografického informačního systému (GIS) je možné přesně vymezit dopad odstávky na konkrétní odběrná místa. Na mapě jsou zvýrazněny oblasti zásahu a zobrazují se i pohyby cisteren a umístění kontejnerů.

V letošním roce pokračujeme v rozvoji této služby, testuje se například interaktivní pole pro okamžitou kontrolu zadané adresy a plánuje se rozšíření dalších funkcí systému.
Až příště uvidíte ceduli s nápisem „Musíme to opravit“ a logem OVAK, věřte, že děláme maximum pro to, aby byla odstávka vyřešena co nejdříve – a vy jste o celé situaci informováni včas a přehledně.

Další informace naleznete zde