Projektový manažer specialista aplikací (M/Ž)

Pozadí hlavičky stránky

Informace o pozici

Náplň práce:

  • zajišťování servisu informačních systémů provozní společnosti (např. zákaznický IS, systém pro elektronické schvalování dokumentů, provozně technický IS, systém řízení lidských zdrojů, webových stránek, intranetového řešení, geografický IS),
  • evidence požadavků uživatelů informačních systémů na softwarové úpravy a dovývoj, analýza požadavků v návaznosti na stávající funkcionality daného informačního systému, stanovení priorit jednotlivých požadavků a následné řešení s výrobci/dodavateli IS, včetně validace řešení formou akceptace,
  • řízení projektů v souladu s definovanými principy projektového řízení,
  • implementace nových a technické povýšení stávajících IT řešení do provozních podmínek společnosti,
  • poskytování technické podpory uživatelům informačních systémů,
  • podchycení změn v informačních systémech, včetně seznámení jejich uživatelů v rámci aktualizací či přechodů na nové verze,
  • zajišťování dodržování pravidel kybernetické bezpečnosti používaných informačních systémů.

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání v oblasti informačních technologií,
  • orientaci na progresivní řešení v oblastech AI, Chatbot, Internet či jiných komerčních produktů,
  • schopnost analytického myšlení a plánování, stanovování priorit, dodržování ekonomických rámců jak v úrovni projektu, tak oddělení IT,
  • znalosti operačního systému Windows 10/11, Windows server, Linux, databází SQL, Postgres, virtualizace formou VMware, znalost Active Directory, LAN sítí, znalost a orientace v hardware,
  • pokročilou znalost M 365, včetně OneDrive, Teams, Sharepoint,
  • zkušenosti v oblasti projektového řízení, využívání modelování systému např. formou Enterpise Architect, orientace ve vývojových diagramech,
  • zkušenosti v oblasti správy a administrace aplikací,
  • zkušenosti s vedením projektových týmů a prezentace projektů IT,
  • aktivní přístup ke změnám v IS, vyhledávání nových možností řešení,
  • schopnost efektivní komunikace s koncovými uživateli, s výrobci a dodavateli IS, zkušenost s provozováním Help Desk systémů,
  • komunikační dovednosti a organizační schopnosti, samostatný přístup k řešení úkolů,
  • znalost anglického jazyka,
  • ŘP sk. B.

Nabízíme:

  • práci ve stabilní společnosti,
  • možnost osobního rozvoje a odborného růstu,
  • zaměstnanecké výhody a benefity vyplývající z kolektivní smlouvy.

Dotazník pro uchazeče o zaměstnání

Vybrat soubor Soubor nevybrán
* - povinné položky