Informace pro spotřebitele
Dne 1. 2. 2016 nabyla účinnosti novela zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, na základě které je spotřebiteli umožněno řešit s dodavatelem zboží nebo poskytovatelem služeb své spotřebitelské spory též mimosoudní cestou. Spotřebitel (fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti), se může ve věci spotřebitelského sporu obrátit na Českou obchodní inspekci a tuto požádat o vyřešení sporu mimosoudní cestou. Takový návrh může spotřebitel podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu u prodávajícího. Více informací k této problematice naleznete na stránkách České obchodní inspekce - www.coi.cz
Zákaznická linka | Poruchová linka |
---|---|
848 100 700 | 800 202 700 |
Poptávka služeb online
exkurze | |
---|---|
BABYLON |
Nabídka práce - volná místa



Pijete vodu z kohoutku?
Aktuality
20. 01. 2021
04. 01. 2021
30. 11. 2020
Zajímavosti
Čeho je víc?
1)
lidí napojených na kanalizaci v Ostravě
2)
lidí pracujících ve školství v ČR
3)
návštěvníků Karlštejna za rok