Změna výše zálohy

Kontaktujte nás telefonicky na zákaznické lince 848 100 700.

Napište nám na info@ovak.cz.

Využijte Zákaznický účet. Zákazníci, kteří nechtějí mít zřízen přístup na zákaznický účet, mohou změnu provést prostřednictvím „Obecného požadavku – dotazu“.

Osobně v sídle společnosti na Nádražní 28/3114, 729 71 Ostrava – Moravská Ostrava.

Při písemném kontaktu (tj. info@ovak.cz , listovní zásilka nebo zákaznický účet – Obecný požadavek) uvádějte evidenční nebo technické číslo odběru, adresu odběrného místa, výši nové zálohy a kontakt na Vás pro případnou komunikaci.

 

Pro další období bude záloha automaticky aktualizována na základě skutečné spotřeby předchozího zúčtovacího období.
 

Hlášení stavu vodoměruZměna výše zálohyZákaznický účetChytré měření

Kamarádka voda

Test balených vod a pitné vody z kohoutku



Zajímavosti

Díky OVAKu si lidé na Colours of Ostrava i dalších akcích v Ostravě mohou dopřát čistou kohoutkovou vodu, která se podává z …

1)
vodoclubu

2)
vodobaru

3)
vodopubu