Informace pro spotřebitele
Dne 1. 2. 2016 nabyla účinnosti novela zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, na základě které je spotřebiteli umožněno řešit s dodavatelem zboží nebo poskytovatelem služeb své spotřebitelské spory též mimosoudní cestou. Spotřebitel (fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti), se může ve věci spotřebitelského sporu obrátit na Českou obchodní inspekci a tuto požádat o vyřešení sporu mimosoudní cestou. Takový návrh může spotřebitel podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu u prodávajícího. Více informací k této problematice naleznete na stránkách České obchodní inspekce - www.coi.cz
Zákaznická linka | Poruchová linka |
---|---|
848 100 700 | 800 202 700 |
Poptávka služeb online
exkurze | |
---|---|
BABYLON |
Nabídka práce - volná místa



Pijete vodu z kohoutku?
Aktuality
25. 02. 2021
24. 02. 2021
04. 01. 2021
Zajímavosti
Která událost je starší?
1)
vznik Československa
2)
vznik Baníku Ostrava
3)
první jímání vody v dnešní Úpravně vody Nová Ves