Připravili jsme pro vás novou službu - zákaznický účet

Společnost Ostravské vodárny a kanalizace a.s. Vám nabízí novou službu „Prohlížení zákaznických dat na internetu“ prostřednictvím Zákaznického účtu, jejímž cílem je umožnit Vám z pohodlí Vašeho domova prohlížet data či vyřídit záležitosti související s odběrem pitné vody a odváděním odpadních vod.

Tato forma komunikace Vám umožní 24 hodin denně, 7 dní v  týdnu, mít přehled nejen o Vaší spotřebě vody, vystavených fakturách, platbách a odečtech vodoměru, ale také Vám přináší možnost provádět změny související s odběrným místem a sledovat stav jejich vyřízení, aniž by byla nutná Vaše osobní přítomnost v sídle naší společnosti.

Jak si aktivovat zákaznický účet?

Prostřednictvím našich webových stránek www.ovak.cz, Zákaznický účet.

Kdo se může zaregistrovat?

Odběratel, nebo třetí osoba zplnomocněná v platné smlouvě uzavřené s naší společností.

Co k tomu potřebujete?

Nejlépe aktuální fakturu vystavenou v souladu s platnou smlouvou, vystavenou od roku 2011, ve které jsou uvedeny údaje potřebné k zaregistrování.

Jak se zaregistrovat?

  • Pro registraci klikněte na „Žádost o přístup do dat“.
  • Zadejte evidenční číslo odběrného místa, číslo faktury a e-mailovou adresu.
  • Po odeslání údajů Vám bude zaslán doporučený dopis s přístupovým heslem do aplikace.
  • Po přihlášení do Zákaznického účtu doporučujeme heslo ihned změnit.
  • Při zapomenutí nebo zablokování hesla, kontaktujte naši zákaznickou linku 848 100 700, nebo si jej vyžádejte prostřednictvím našich internetových stránek.

Co Vám registrace přinese?

  • Jednoduchou změnu Vašich zasílacích a kontaktních údajů.
  • Snadnou úpravu výše a četnosti záloh.
  • Možnost změny způsobu hrazení.
  • Snadné zadání samoodečtu.
  • Možnost kontroly vyúčtování i zpětně.
  • Informace o Vaší spotřebě – provedených odečtech, fakturách, platbách, atd.
  • Pohodlnou správu více odběrných míst z jednoho místa.
  • Sledování stavu vyřízení Vašich požadavků.

Pokud nejste odběratelem ani oprávněnou osobou, nebo nechcete mít zřízen přístup pomocí přihlašovacího jména a hesla, můžete prostřednictvím zákaznického účtu formou „Obecného požadavku - dotazu“ zaslat jakýkoliv požadavek, dotaz, připomínku nebo reklamaci, případně nahlásit stav vodoměru prostřednictvím nabídky „Samoodečet“.

Hlášení stavu vodoměruZměna výše zálohyZákaznický účetChytré měření

Kamarádka voda

Test balených vod a pitné vody z kohoutku



Zajímavosti

Co měří více kilometrů?

1)
české dálnice

2)
síť vodovodního potrubí v Ostravě

3)
síť kanalizačního potrubí v Ostravě