Uzavření Zákaznického centra OVAK

Vzhledem k aktuální mimořádné situaci v souvislosti s výskytem onemocnění COVID-19 se s platností od 26. 10. 2020 ruší úřední hodiny Zákaznického centra OVAK pro osobní styk. Zákaz platí do odvolání.

Veškerá podání/ podněty prosím provádějte elektronicky prostřednictvím info@ovak.cz, www.ovak.cz nebo telefonicky 848 100 700.

Pro příjem obchodních a technických dokumentů je vyhrazena schránka, která je umístěna v mezidveří při vstupu do sídla společnosti OVAK.

Do odvolání je rovněž přerušen provoz pokladny pro hotovostní platby. Využijte prosím jiných možností úhrady – bankovní převod, složenku nebo platbu prostřednictvím terminálu SAZKY. Údaje potřebné pro provedení platby naleznete na Vaší faktuře či vyúčtování služeb. Případné dotazy prosím směřujte na zákaznickou linku společnosti.

Děkujeme za pochopení.
 

Hlášení stavu vodoměruZměna výše zálohyZákaznický účetChytré měření

Kamarádka voda

Test balených vod a pitné vody z kohoutku



Zajímavosti

Čeho je víc?

1)
lidí napojených na kanalizaci v Ostravě

2)
lidí pracujících ve školství v ČR

3)
návštěvníků Karlštejna za rok